Які освітні платформи використовуються закладами освіти Тульчинської громади для дистанційного навчання в умовах карантину?
Організувати роботу всього класу під час дистанційного навчання - це та ще задачка для вчителів! У групі Вайбера все плутається, листи на пошту так і не доходять, а писати завдання кожному учню - занадто довго. Вирішення проблеми - платформи для дистанційного навчання, де можна легко організувати дистанційне навчання для всього класу, або навіть для декількох класів. Легко вести облік, легко давати завдання, легко ці завдання перевіряти, легко створювати новий контент.
Найчастіше школи Тульчинської громади використовують Google Classroom та G Suite for education.
GOOGLE CLASSROOM Найпростіше організувати онлайн навчання можна за допомогою Google Classroom - безкоштовна платформа для організації роботи з групами. Досить мати поштову скриньку на Google. Інтерфейс платформи дуже зручний і простий, тому складнощів у знайомстві з функціями не виникне. Але при першому знайомстві можна розпочати з відео-інструкція про те, як створити Клас в Google Classroom. Переходьте за посиланням: https://www.youtube.com/watch?
G Suite for Education і Office 365 Education мають ряд переваг порівняно з будь-яким іншим хмарним сервісом.
1. Безкоштовність. Хмарні сервіси цих компаній надаються навчальним закладам безкоштовно. Це дуже вагома перевага, оскільки створення і підтримка продуктів такого класу і якості вимагає від компаній-розробників значних ресурсів.
2. Висока якість розробки. Хмарні сервіси цих компаній створюються спеціалістами найвищого класу. Це забезпечує стабільну роботу, мінімальну кількість помилок, які швидко виправляються, стійкість до злому, відповідність сучасним веб-стандартам, коректне відображення в різних браузерах тощо.
3. Регулярне оновлення. Хмарні сервіси цих компаній регулярно оновлюються. Це гарна ознака, яка свідчить, що розробники розвивають і удосконалюють їх. Проте намагання розробників зробити сервіси більш доступними і простими у користуванні іноді приводить до того, що в процесі оновлення відбувається відключення окремих функцій, які були не особливо популярними або здавалися занадто складними, але були корисними й додавали нові можливості. Постійне оновлення сервісів призводить іще до одного результату: інструкції по використанню даних сервісів надзвичайно швидко застарівають і стають неактуальними.
4. Відсутність реклами.
На сайтах, де розміщуються дані сервіси, відсутня реклама, що є надзвичайно вагомою перевагою для будь-якого інтернет-ресурсу, а для навчального особливо. Розробники повністю відключають рекламу для користувачів пакетів G Suite for Education і Office 365 Education.
5. Безпечність. Хмарні сервіси цих компаній — одні з найбільш безпечних сайтів Інтернету, ймовірність вірусної активності і наявності небажаного програмного коду на них зведені до мінімуму. Можна впевнено стверджувати, що користування цими сервісами не завдасть шкоди комп'ютеру, чи іншому пристрою, який буде використовуватися для виходу в Інтернет.
6. Постійна доступність. Розробники Google гарантують доступність сервісів упродовж 99,9% часу. Як свідчить досвід, це справді найнадійніші сайти Інтернету.
7. Довговічність. Google і Microsoft існують вже багато років і, ймовірно, існуватимуть і надалі. Це означає, що створені на їх базі ресурси не зникнуть і будуть доступними тривалий час.
8. Адаптивний дизайн. Адаптивний (респонсивний) дизайн забезпечує коректне відображення сайтів на мобільних пристроях. Завдяки цьому для роботи з ресурсами, створеними на базі хмарних сервісів цих компаній, учні і студенти можуть використовувати власні мобільні телефони.
9. Простота та зручність користування. Варто відзначити простоту та зручність роботи з даними сервісами. Їх інтерфейс інтуїтивно зрозумілий: за кілька років використання ресурсів, створених на базі сервісів цих компаній, не було жодного випадку, щоб студент потребував додаткових інструкцій або пояснень щодо роботи з ними. Педагогу, щоб навчитися працювати з даними сервісами, достатньо кількох занять доповнених самостійною роботою вдома.
№ з/п | Район/місто/ОТГ | Кількість закладів / у них учнів | Охоплено учнів дистанційним навчанням (кількість/ % ) | Назва платформи або сервісу (соціальних мереж) на яких здійснюється дистанційне навчання | Кількість та відсоток учнів які навчаються на відповідній платформі |
1 | 2 | 3 | 4 | ||
1 | Тульчинська ЗШ І-ІІІ ступенів №1 | 687 | 687(100 %) | G Suite for education | 100% |
2 | Тульчинська ЗШ І-ІІІ ступенів №2 | 881 | 881(100%) | Google Classroom | 881(100%) |
3 | НВК ЗШ І-ІІІ ст. № 3 - гімназія м. Тульчина | 649 | 649(100%) | G Suite for education | 100% |
4 | Тиманівська ЗШ І-ІІІ ступенів | 192 | 192(100%) | Додатки Google (Classroom, Meet) Viber, мобільний зв'язок | 170 (89%) |
22 (11%) | |||||
5 | Ганнопільська ЗШ І -ІІІ ступенів | 72 | 42(58%) | Додатки Google (Classroom, Meet)Viber, мобільний зв'язок | 52(72%) |
20(18%) | |||||
6 | Одайська ЗШ І-ІІ ступенів | 59 | 48 (80%) | Viber, мобільний зв'язок Додатки Google Meet | 42(90%) |
6(10%) | |||||
7 | Суворовська ЗШ І-ІІІ ступенів №1 | 85 | 82(96,5%) | Viber, Facebook, Google meet, Classroom | Viber-82(100%), Facebook-18(22%), Google meet, Classroom-49(58%) |
8 | Суворовська ЗШ І-ІІІ ступенів | 66 | 66(100%) | Viber, Google meet, Classroom | 66(100%) |