Освітній простір. Нові реалії та перспективи

Дата: 15.03.2019 16:44
Кількість переглядів: 388

Фото без опису14 березня 2019р. на базі Тульчинської ЗШ І-ІІІ ст.№1 відбувся семінар-коворкінг для учителів української мови та літератури за темою « Освітні інноваційні технології як засіб удосконалення професійної компетентності вчителя».

Коворкінг – це вільний простір для творчих ініціативних людей, тому протягом семінару усі працювали креативно, залучили також учнів, у яких теж повчилися цифрової компетентності. У роботі семінару брали участь начальник відділу освіти, молоді та спорту Тульчинської міськради Митрицан М.М.,  заступник начальника Кошелап С.В., Фурман В.Л., завідувач РМК відділу освіти, молоді і спорту Тульчинської РДА, а також гості із Ілляшівської ЗШ І-ІІІ ст. Федоренко Л.П., учитель-методист, та її вихованці - учні 8-9 класів. З вітальним словом звернувся Михайло Митрицан, який, вказав на важливості  розвитку компетентностей , що включає поінформованість, обізнаність, , інтегровану здатність особистості до безболісного входження у громадське, політичне, культурне життя.

          Робота семінару розпочалася зі знайомства гостей із Тульчинською ЗШ І-ІІ ст. №1, яке провели учениці 10-А класу Бичек К. та Козловська Л.. Вони мали можливість представити учнівський проект «Школа очима учнів», який учні їхнього класу підготували під керівництвом  учителів історії Мазур А. В., української мови та літератури Шимкової Н.А. Знайомлячи учасників семінару зі школою, вони продемонстрували виготовлені власноруч буклет та шкільний літопис, в яких розповідається не лише про вчителів та учнів школи, а й про  спортивні, виховні, розважальні заходи, які відбулися останнім часом у школі. Доповнила їхню розповідь відеопрезентація їхньої роботи.

         Наступним етапом роботи семінару стало інтернет-опитування,  яке підготувала та провела учитель української мови та літератури Боброва Л. В.

Учитель Соловей Н.З. провела майстер-клас  щодо підготовки учнів до ведення дебатів, представила інноваційні прийоми, які можна використати не тільки на тренінгових заняттях, а й на різних етапах уроку. Довела, що під час підготовки та проведення дебатів досягає вчитель не лише навчальної цілі ( пізнати, навчити), а й розвиває лінгвістичні якості, творчі здібності, критичне мислення, формує системне бачення проблеми. Учитель презентувала методи, як виробити усталену толерантну поведінку, позитивну установку на життя в колективі, адаптуватися до умов сучасного життя. Учителі працювали в групах, підбираючи аргументи до обґрунтування тієї чи іншої позиції.

Учні 9- б класу провели дебати за темою « Учитель завжди правий», де сторона « за» відстояла позицію, що учитель – професія відповідальна, учні та батьки контролюють дії та вчинки учителя, тому педагог повинен у нинішніх реаліях досконало володіти знаннями зі свого предмета, бути комунікативним, орієнтуватися у новітніх комп’ютерних новинках, мати навики відмінного психолога, позбутися авторитарного стилю у спілкуванні з учнями. Дискусія видалася гострою, не обійшлося без емоцій, але холодний розум переміг.

Боброва Л.В. розповіла про формування етнокультурної компетенції через залучення учнів до екскурсій Україною, зокрема розповіла про щорічну подорож за маршрутом «Золота підкова Черкащини».

Тренінг – найефективніший спосіб зрозуміти, прийняти, а також змінити себе. Учитель Басиста Т.А. ( була учасницею семінару-практикуму, організованого Британською Радою, що відбувся 25-30 листопада 208р. у Києві)  провела елементи тренінгу за темою « Життєві ключові вміння ХХІ століття», розглядали такі поняття, як глибинне навчання та глибинні вміння, види запитань та техніка запитувань, види мисленнєвої діяльності, мотивація навчання. Така методика допоможе розкрити глибинні потреби людини.

        

         Без сумніву, семінар видався цікавим, змістовним та насиченим різними видами роботи. А тому на завершення його роботи усім учасникам  запропоновано переглянути наш «Літературно-музичний калейдоскоп», який підготували та провели учні та вчителі школи.

         Першими виступили дівчата 3-Б класу Тихомирова Каріна та Вітовецька Крістіна, які виконали зворушливий танець «Твій Ангел». Наступною стала учениця 8-Б класу, переможниця районного конкурсу читців Погребна Анастасія, яка прочитала проникливу «Балада про дві душі» Людмили Васильєвої. Дитячу народну пісню «Женчичок-бренчичок» в обробці  М. Леонтовича виконали учасниці районного конкурсу-огляду «Проліски надії».  Черговим вітанням учасникам  семінару став виступ наймолодшої учасниці «Літературно-музичного калейдоскопу», учениці 1-Б класу Шимкової Оксани, яка подарувала усім присутнім пісню «Лялька».

         А завершив наш невеликий концерт учительський вокальний ансамбль «Берегиня», яким побажав усім присутнім щастя, добра і любові, виконавши пісню «Побажання». 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь