A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Тульчинська міська об'єднана територіальна громада
Вінницька область, Тульчинський район

Оголошення про проведення конкурсу

Дата: 14.09.2018 15:39
Кількість переглядів: 201

Тульчинська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування: - провідного спеціаліста бухгалтера відділу бухгалтерського обліку, планування та звітності Тульчинської міської ради (на період відпустки по догляду за дитиною до 3-х років).

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на перевірку знань Конституції України, Законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень ради та її виконавчих органів.

Кваліфікаційні вимоги до осіб, що бажають взяти участь в конкурсі:

На посаду провідного спеціаліста бухгалтера відділу бухгалтерського обліку, планування та звітності (на період відпустки по догляду за дитиною до 3-х років):  ,

повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;

громадянство України;

вільне володіння державною мовою, вміння нею спілкуватися та вести діловодство;

знання законодавства з питань функціональних обов’язків за посадою;

володіння комп’ютерною технікою та основними програмами роботи на комп’ютері;

вік кандидата на посаду (враховуючи граничний вік посадової особи місцевого самоврядування)

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії  міської ради такі документи:

-  заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

-   заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

-   дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

-   копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

-   копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій  місцевого самоврядування  за 2017 рік, у порядку визначеному Законом України « Про запобігання  корупції».

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації,тощо).

Термін подачі документів – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу (по 13 серпня 2018 року включно).

Документи приймаються за адресою: м.Тульчин, вул. Миколи Леонтовича,1, кім. №101. Додаткові відомості про умови конкурсу, основні функціональні обов'язки, розмір та умови оплати праці можна отримати за тел. 2-44-10 (керуюча справами виконкому Косенко Л.В.).

 Керуюча справами виконавчого комітету                                          Л.В. Косенко


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь