За податковими послугами до тульчинського Центру обслуговування платників звернулося понад 3 тисячі громадян

Дата: 04.05.2018 12:05
Кількість переглядів: 412

Фото без опису

Для забезпечення комфортних умов для платників податків в Тульчинському відділенні Немирівської ОДПІ функціонує Центр обслуговування платників, у якому надаються адміністративні, консультативні та  інформаційні послуги.

 Протягом січня-квітня  2018 року у центрі зафіксовано рекордна кількість звернень громадян – понад 3 тисячі звернень. Відвідувачам фахівці ЦОП надали 2537 адміністративних послуг.  

 Серед адмінпослуг найбільшою популярністю наразі користуються такі, як видача громадянам карток платників податків з присвоєнням реєстраційного номера платника (станом на початок травня їх видано 1238), реєстрація платників єдиного податку (зареєстровано 58 платників), надання витягу з реєстру платників єдиного податку (надано 142 витяги), реєстрація книг обліку розрахункових операцій (зареєстровано 211 книг) тощо.

 Усе активніше громадяни звертаються й за відносно новою адмінпослугою центру – отриманням відомостей з Державного реєстру фізичних осіб (ДРФО) про суму виплачених доходів та утриманих податків. Протягом січня-квітня  нею скористалося понад 700 громадян.

 «Аби громадяни та підприємницька громада краю могли працювати у комфортних умовах, ми намагаємося забезпечити у Центрах обслуговування платників податків якісне і швидке надання усього спектру адміністративних та інформаційно-комунікаційних послуг», – переконує начальник Тульчинського відділення Віталій Чуба.

 Справді, у центрі створені всі умови для якісного обслуговування платників. Усе необхідне – реєстрація, консультації, надання адміністративних послуг, проведення звірок, прийом звітності, видача довідок, робота приймальні громадян – зосереджене в одному місці. У зонах очікування є місця для заповнення документів та заяв. Там же є зразки заповнених заяв та декларацій, а також інформаційні картки адміністративних послуг. Необхідна відвідувачам інформація розміщується на стендах  і постійно оновлюється.

 Координацію та контроль за своєчасним та якісним обслуговуванням, оперативне реагування на проблемні питання, а також надання допомоги відвідувачам у ЦОП здійснює консультант-модератор (контактний телефон 2-24-54).

 Центр обслуговування платників надає послуги щоденно в робочі дні з 9-00 до 18-00 год., у п’ятницю – з 9-00 до 17-00 год., в суботу – з 9-00 до 13-00 год., неділя – вихідний. Обідня перерва – з 13-00 до 14-00 год.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь