A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Тульчинська міська об'єднана територіальна громада
Вінницька область, Тульчинський район

Пошуки компромісних рішень

Дата: 30.03.2018 08:44
Кількість переглядів: 388

29 березня 2018р. відбулося чергове відкрите засідання вчительського дебатного клубу в районній бібліотеці, яка радо приймає вчителів української мови та літератури постійно. На порядок денний винесено обговорення злободенної проблеми, яка хвилює кожного – освітня реформа: за і проти. Тема дебатів – « Школа не готує до нових реалій життя».

Погодьтеся, тема для вчителя навіть з морального боку нелегка. Але учителі української мови та літератури вирішили обговорити це питання і вияснити, чи тільки система освіти нині винна у тому , що сьогоднішній випускник не готовий до життя – суспільного, громадського тощо. У роботі клубу взяли участь начальник відділу освіти, молоді та спорту Тульчинської міськради Митрицан М. та заступник начальника Кошелап С. Група « за», тобто та, яка підтримала тему, складалася із учителів ОТГ та району: Семенова Н. ( Тиманівська ЗШ І-ІІІ ст.), Мойсей М. ( Суворовська ЗШ І-ІІІ ст.), Грималюк Т. ( Зарічненська ЗШ І-ІІ ст.). Відповідно групу « проти» представили учителі із Кирнасівки Розлуцька Т., Кравець О. ( Кирнасівська ЗШ І-ІІІ ст.), Шагін Н. ( Кирнасівська І-ІІ ст.). Голова дебатів – методист Соловей Н,. секретар – Басиста Т. ( Тульчинська ЗШ І-ІІІ ст.№1). Виступи уже перших спікерів показали, суперечка буде жвавою. Група «за» навела результати опитувань Національної експертної комісії з питань захисту моралі. Деякі зауваги: 65% жителів вважають, що освітні заклади не забезпечують підготовку до свідомого життя у сучасному світі, сьогодні інтерес до школи втрачають уже  у 3-4 класах, раніше – у 7-8 кл. Тому основне завдання наразі – змінити підхід до навчання. А самих дітей виростити не стільки « знаючими», скільки «думаючими» громадянами. Нині перевіряється за результатами навчання обсяг пам’яті дитини і не важливо, чи зможе вона користуватися набутими знаннями. Не самоціль вивчити основні принципи основ наук. А питання в тому, де пересічна людина в пересічному житті зможе ці знання застосувати. Група « проти» заперечила опонентам, адже школа соціалізує дитину, надає можливість для розвитку й дозволяє знаходити й реалізувати індивідуальні цілі та завдання. Школа, у першу чергу, повинна дати міцні та грунтовні знання, оскільки саме від них залежатиме доля дорослої людини. Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини кожною дитиною. Присутні жваво долучилися до обговорення, ставили дошкульні, часто навіть тривожні запитання, щоб довести ту чи іншу позицію. Митрицан М. теж зайняв позицію групи « проти» і наголосив, що школа повинна бути не коморою знань, а світочем розуму, де кожній дитині буде затишно, комфортно. Головне – це спільна співпраця вчителів, учнів, адміністрації навчальних закладів, відділів освіти,батьків. Ми повинні розвинути ті компетентності у дитини, які допоможуть у подальшому житті, та створити щасливе дитинство. Кошелап С. наголосила на важливій ролі вчителя. Від його вміння, педагогічного такту, толерантності залежить психологічний комфорт учня у школі. Соловей Н. насамкінець дебатів вказала на те, що учитель повинен прищепити навики самостійного опанування знаннями, домогтися, аби школяр сам брався за складні завдання, вмів керувати часом, бо вчитель і підручник перестають бути єдиним джерелом інформації у вік Інтернету.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь