A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Тульчинська міська територіальна громада
Вінницька область, Тульчинський район

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

1. Загальні відомості про Центр

 

  1.  

Назва Центру

 

Відділ Центр надання адміністративних послуг  Тульчинської міської ради

  1.  

Тип органу, що утворив Центр

(міська, сільська, селищна рада)

 

Міська рада

  1.  

Назва органу, що утворив Центр

 

Тульчинська міська рада

  1.  

Дата утворення Центру

 

23.02.2021 року

  1.  

Дата відкриття Центру

 

10.03.2021 року

  1.  

Розпорядчий документ органу про створення Центру

(дата, номер, назва)

 

Рішення 6 позачергової сесії 8 скликання  від 23.02.2021 р. № 352

  1.  

Розпорядчі документи органу (дата, номер, назва), що утворив Центр, про:

  • затвердження положення про Центр
  • регламент роботи Центру
  • затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр

 

Рішення 6 позачергової сесії 8 скликання від 23. 02.2021 № 354 «Про затвердження Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Тульчинської міської ради.

Рішення 11 позачергової сесії 8 скликання від 20.05.2021р. № 705 « Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Тульчинської міської ради».

Рішення 11 позачергової сесії 8 скликання від 20.05.2021р. № 706 « Про затвердження переліку послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг».

 

  1.  

Адреса Центру

  • область
  • район
  • населений пункт
  • вулиця
  • номер будинку

 

Вінницька область

Тульчинський район

м. Тульчин

Миколи Леонтовича

65

  1.  

Контактні телефони

 

04435 2-30-68

  1.  

Електронна адреса

 

tuI_admin@vin.gov.ua

 

  1.  

Адреса веб-сторінки в мережі Інтернет

 

http://tulchynska.gromada.org.ua

  1.  

Графік роботи Центру

 

Понеділок  – 8.00 – 17.00

Вівторок     – 8.00 – 17.00

Середа        – 8.00 – 17.00

Четвер        – 8.00 – 20.00

П’ятниця    – 8.00 – 17.00 

Субота       – Вихідні дні

Неділя       -  Вихідні дні

 

  1.  

Кількість віддалених робочих місць з адресами

 

-

  1.  

Наявність мобільної валізи / кейсу

-

  1.  

Наявність мобільного ЦНАП

(автомобіля)

-

 

2. Відомості про приміщення Центру

 

1.

Загальна площа Центру, м2

 

110

2.

Площа секторів очікування та обслуговування  у Центрі, м2

 

81

3.

Загальна кількість одиниць персоналу (штатна).

З них:

  • керівник
  • адміністраторів
  • державних реєстраторів
  • працівників із реєстрації місця проживання
  • інших працівників

 

11

 

 

1

2

6

2

 

 

4.

Інші працівники, які розміщені в Центрі (за наявності)

 

-

 

5.

Наявність власної системи електронного документообігу та/або комплексної системи автоматизації

 

-

6.

Наявність у Центрі електронних сервісів

 

Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада»

7.

Надання у приміщенні Центрі супутніх послуг

(куточок самообслуговування, дитяча кімната, вільний Wi-Fi, тощо)

 

Вільний Wi-Fi

8.

Наявність паркінгу біля приміщення з достатньою кількістю місць для паркування ТЗ

 

так

9.

Облаштування пандусами входу до приміщення

 

так

 

3. Відомості щодо облаштування Центру з використання інформаційних технологій

 

1.

Наявність інформаційних стендів зі зразками заповнення заяв та необхідних для отримання адміністративних послуг документів

 

так

2.

Наявність інформаційних боксів (терміналів), їх кількість

 

ні

3.

Наявність електронної системи управління чергою

 

Потребує ремонту

4.

Наявність вільного доступу до мережі Інтернет для суб'єктів звернень

 

так

5.

Кількість облаштованих робочих місць

 

11

 

4. Адміністративні послуги, які надаються через Центр

 

Загальна кількість адміністративних послуг, які надаються через Центр.

З них:

164

1)

адміністративні послуги, що надаються обласною державною адміністрацією

 

-

2)

адміністративні послуги, що надаються районною державною адміністрацією

 

29

3)

адміністративні послуги, що надаються територіальними органами центральних органів виконавчої влади

 

34

4)

адміністративні послуги, що надаються органами місцевого самоврядування

 

101

 

5. Відповідальні особи за організацію діяльності Центру

 

Прізвище, ім'я, по батькові, посада, контактні телефони/факси, адреси електронних скриньок осіб, які відповідальні за роботу Центру:

 

 

1.

Керівник Центру

 

Дудкевич Юлія Петрівна – начальник відділу 04335 2-30-68 tuI tuI_admin@vin.gov.ua

 

 

2.

Адміністратори

 

Костюк Ірина Валеріївна- адміністратор 04335 2-30-68 tuI_admin@vin.gov.ua

 

Дорошенко Людмила Сергіївна- адміністратор 04335 2-30-68 tuI_admin@vin.gov.ua

 

3.

Інші відповідальні особи (у разі наявності)

 

Поліщук Оксана Анатоліївна – державний реєстратор  04335  2-30 -68 tuI_admin@vin.gov.ua

Водотика Ольга Василівна державний реєстратор 04335 2-11-10 vodotikaolya@ukr.net

Кобець Роман Олександрович - державний реєстратор 0673933294 Tulchinreqister@ukr.net

Совик Михайло Сергійович - державний реєстратор 0974411238

 misa_sovyk88@ukr.net

Кучерява Катерина Олександрівна – державний реєстратор 0676855214 kucheryava.kate@qmail.com

Павленко Наталя Петрівна- головний спеціаліст 043352-11-10 natalia_pavlenko72@ukr.net

Лапшова Наталя Володимирівна- провідний спеціаліст 04335 2-11-10

nataliyareqistratortul@qmail.com.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь